Ať je řeč o luxusní kolekci Jeana Paula Gaultiera pro značku spodního prádla La Perla, nebo o spolupráci renomovaných návrhářů a masového řetězce H&M, speciální projekty spojující zavedený label se známou osobností jsou nejoblíbenějším trendem těchto let.
Poslední, kdo se k němu připojil, je americká značka Lacoste. Oslovila designéry Ata Matsumota a Tima Hamiltona, návrháře Christopha Lemaira, kultovní pařížský butik Colette, časopis Sneaker Freaker, britský I-D magazine, japonský časopis Shoes Master, hudebníka Sébastiena Telliera a několik dalších. Každý z účastníků projektu dostal za úkol navrhnout tenisku podle vlastního gusta.
Pro inspiraci dostali nejklasičtější polo tričko L.12.12, ze kterého se nakonec do každé boty dostal jazyk z bavlněného piké, a stal se tak spojovacím prvkem kolekce.
Nejvíc ‚Lacoste‘ design se podařil bývalému kreativnímu řediteli značky Christophu Lemairovi. Navrhl jednoduché bílé plátěnky s tlustou zelenou podrážkou.
Celá kolekce je zatím dostupná jen ve vlajkové lodi Lacoste na Manhattanu. O tom, jestli se dostane i jinam, se rozhodne na základě její prodejnosti.