Coco Rocha: svůj Bad Hair Day řeším drdolem

Objevili ji při taneční soutěži v roce 2002, o čtyři roky později si zažila vstup do síně slávy, když ji Steven Meisel nafotil na obálku italské Vogue. Dnes je tváří světových značek od Dolce & Gabbana až po Balenciagu.
Naposledy fotila kampaň značky Schwarzkopf pro rok 2011. Při té příležitosti se svěřila, jak o své vlasy pečuje a co si z vlasových trendů bude příští rok nejvíc užívat.

Jako modelka patříte k těm prvním, kdo zkouší nové vlasové trendy. Inspiruje vás to i mimo práci?

Absolutně ano. Miluju vlasové stylingy. Právě teď si zkouším foukat retro vlny. Bohužel mi při tom často chybí ruku profesionála.

Jste tváří nových vlasových trendů od Schwarzkopf a vaše vlasy jsou tak v centru pozornosti. Jak si je udržujete lesklé a zdravé?

Během focení musí moje vlasy hodně vydržet, proto používám co nejvíc produktů péče o vlasy. Jsou stejně důležité jako dobrý kadeřník.

Jak řešíte svůj Bad Hair Day?

Jednoduše je sepnu do drdolu. Ten se mi povede vždycky a navíc je právě trendy.

A váš favorit na jaro?

Co se vlasů týče: 70. léta s jejich klasickými trendy. V make-upu se těším na nové neonové barvy.

Zdroj: Vogue.de

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24