Může se to zdát neuvěřitelné, ale samotný vznik světoznámého labelu Christian Louboutin má co dočinění s kosmetickým průmyslem. Nebýt kdysi klasického červeného laku na nehty, značka by také možná nikdy nevznikla. Když totiž v roce 1992 designér Christian Louboutin navrhl první pár lodiček, připadalo mu, že tak nějak postrádají barvu. Rozhodl se trochu experimentovat, a finální podobu bot upgradoval použitím běžného laku na nehty, a dovedl je tak k naprosté dokonalosti… tak se zrodila se legenda.
Novou kolekci laků, které svým vzhledem připomínají umělecké objekty, tvoří paleta třiceti různých tónů inspirovaná samotným procesem výroby obuvi. Ústředním odstínem celé řady je Rouge Louboutin, jenž ztělesňuje typický znak a zároveň podstatu celé značky - rudý odstín podrážek. Ale co je důležité, jde o naprosto dokonale namíchanou barvu, protože sluší úplně každému.
Celá kolekce je rozdělená do tří skupin, které se liší nejen designem lahvičky, ale samozřejmě také barevnou škálou. Hravé, jasné a intenzivní Pops, něžné Nudes a mysticky temné Noirs.