První influencerka světa
Paris Hilton, dědička hotelového impéria Hilton byla ve své době tou nejvíc cool girl, jakou kdy kdo mohl být a nejspíš jí už nikdo nepřekoná. Byla první influencerkou na světě. Její styl, kterému bylo přezdíváno - větší než sám život - byl zdrojem fascinací nejen pro bulvár, ale její fanoušky. Budila rozruch svými sexy oblečky a svojí frázi „That's hot” si dokonce nechala pantentovat. Blond vlasy, dokonalá postava, malý pejsek jako módní doplněk a k tomu všemu speciální tón hlasu, aby svojí Barbie image ještě více podtrhla. Paris byla první celebritou, která byla slavná proto, že byla slavná. Klan Kardashianů je jen lacinou kopií Parisina know-how na slávu.
Paris swag - čím více tím lépe
Umíme si představit začátek milénia bez Paris? Spíše ne. Paris tak silně utvořila image jedné éry se svými růžovými oblečky, obřími slunečními brýlemi, třpytivým absolutně vším a hlavně a především - Juicy Couture teplákovkou. Zářivými doplňky rozhodně nešetřila a její šatník jasně křičel - čím více, tím lépe. Paris si tak zaručila nepřehlédnutelnost v davu. Mimochodem věděli jste, že se chystá comeback Juicy Couture? Není se čemu divit, když prim v našich životech hraje loungewear společně s legínami. Může se sametová souprava s blištivým nápisem na zadku, taková symbolická věc éry před dvaceti lety (ano, už je to 20 let!) stát symbolickým modelem pandemie roku 2021? My o tom pochybujeme. Juicy je ikonickým oblečkem Paris, a tím také doufáme, že i zůstane.
Businesswoman Paris
Mladá dědička se proslavila především díky svému neřízenému životnímu stylu a nekonečným parties. Ona sama ale tvrdí, že image živoucí Barbie, nebo-li „hloupé blondýny” vytvořila záměrně. My ji obdivujeme za to, jak velké byznys impérium dokázala vytvořit. To mluví za vše a jestli si na hloupou jenom hrála, je vlastně dost irelevantní, my jí fandíme i tak.
Ze svého známého jména a obličeje dokázala Paris brilantně vytřískat vše, co mohla. Její začátky byly v modelingu a mladá Paris ochotně propůjčovala svůj look všem možným značkám. Nasbírala cenné zkušenosti, které se jí po letech zúročily. Nyní má na svědomí svojí značku parfémů a kabelek v hodnotě cca 3 miliardy dolarů, v prodeji dalších věcí má roční obrat 10 milionů dolarů a jako tvář kampaně si v současné době bere 100 000 dolarů za ambasadorství. Mimo to také vlastní svůj vlastní řetězec hotelů. Paris ale nejenže podniká, také se věnuje DJingu. Za jedno vystoupení údajně dostane až 1 milion dolarů. Pro své fanoušky je aktivní i na Youtube, kde pravidelně pořádá online seace ve kterých vaří a je u toho oblečená ve velké večerní. U toho Paris zdaleka nekončí, její aktivity pokračují malováním. Paris je milovnicí umění, pravidelně se účastní největších uměleckých veletrhů světa a sama už v pár galeriích také vystavovala.
Paris nás učí, že zarytý stereotyp spojený s image „hloupé blondýny" a „růžové barbie" se nevylučuje s úspěšností a inteligencí. Přejeme jí to nejlepší a ať nás dál inspiruje svými úspěšnými podnikatelskými záměry!