Ještě jí v restauraci ani nenalejou alkohol, ale už je z ní skoro miliardářka. Mladší nevlastní sestra celebrity Kim Kardashian se dostala do výběru magazínu Forbes jako jedna z nejbohatších žen v Americe.
Hvězda sociálních sítí, fashion a beauty guru a matka pětiměsíční dcery přitom rozjela svou kosmetickou značku Kylie Cosmetics teprve před necelými třemi roky. Zatímco její sestra Kim své impérium postavila na svém pozadí, Kylie zase na komplexu se svých rtů. V minulosti se nikdy v médiích netajila tím, že si je začala malovat velice brzy, protože jí přišly příliš úzké a nevýrazné. Prvním produktem její kosmetické značky byl proto takzvaný lip kit, který obsahoval rtěnku a konturovací tužku a stál 29 dolarů.
„Chtěla jsem dělat něco sama za sebe,“ říká Kylie Jenner, která použila 250 tisíc dolarů ze svých modelingových úspor a najala si externí společnost, jež vyrobila 15 tisíc kusů lip kitů. Po spuštění prodeje byly na celém světě vyprodány do minuty.
Od té doby prodala make-up v hodnotě více než 630 milionů dolarů a její portfolio produktů se stále rozrůstá. Dnes obsahuje i oční stíny nebo korektory.