Soutěž celebrit

Z billboardů na nás nehledí jen krásné tváře modelek, ale také celebrity, herci a hudebníci.
Stálicí reklamních kampaní a ženou číslo jedna i nadále zůstává Madonna. Ta ovšem pro nadcházející sezonu změnila stáj a stala se hlavní tváří Dolce&Gabbana. V kampani ji například můžeme vidět, jak pojídá špagety nebo při mytí nádobí. Autorem černobílé kampaně je Steven Klein. Madonnino místo uprostřed luxusních kabelek Louise Vuittona nahradila mladinká modelka holandského původu Lara Stone, která proslula svojí sexy mezerou mezi předními zuby.
Společnost Burberry sází pro změnu na krásnou tvář herečky Emmy Watson, představitelky čarodějnické studentky Hermiony ze série o Harrym Potterovi. V kampani, focené v Londýně proslaveným fotografem Mariem Testinem, účinkuje také Emmin mladší bratr Alex.
Nevšední tvář Christiny Ricci zdobí krátký film natočený na zakázku společnosti Donna Karan. Dvouminutový příběh nazvaný Four Play zachycuje Christinu jako čtyři osobnosti, aby tak demonstroval čtyři rozmanité možnosti využití jedné tašky. Krátký film režíroval Jake Summer, syn slavného Stinga.
Další osobností, která zaujala pozici módní ikony, je oscarová držitelka Tilda Swinton. Herečka známá ze snímků Pláž nebo Letopisy Narnie se stala tváří značky Pringle of Scotland. Kampaň byla nafocena v severozápadním Skotsku fotografem Ryanem McGinleym.